نصب چمن مصنوعی در بالکن
نوشته شده توسط : سمانه

زندگی یک شهرنشین مدرن به گونه ای تنظیم شده است که اغلب وقت کافی یا فرصتی برای بیرون رفتن در طبیعت برای لذت بردن از هوای پاک و پرسه زدن در چمن های سبز ندارد.
بنابراین، بیشتر و بیشتر می توانید گوشه های کوچک شکسته شده طبیعت را در بالکن پیدا کنید، که محوطه سازی مصنوعی و کاشت های زنده را ترکیب می کند. محوطه سازی حس بودن در طبیعت را ایجاد می کند

چمن مصنوعی در بالکن چیست

طبق برنامه ریزی سازندگان، قرار بود چمن مصنوعی جایگزین پوشش سبز طبیعی زمین فوتبال شود. در ابتدا، این بود. بعداً در مکان های مختلف استفاده شد تا ظاهری جذاب داشته باشد. تبلیغات امروزه کفپوش مصنوعی بسیار محبوب است. شما می توانید او را نه تنها در استادیوم ها و زمین های بازی، بلکه در مغازه ها، هتل ها، مراکز خرید نیز ملاقات کنید. صاحبان آپارتمان های کارآفرین یاد گرفته اند که چگونه از چمن مصنوعی در بالکن استفاده کنند. چنین پوششی به رطوبت و خاک حساس نیست، از یخ زدگی و نور آفتاب سوزان نمی ترسد.

 مزایای استفاده از چمن مصنوعی

  1. علاوه بر این که با فرش سبز روی بالکن اتاق تغییر می کند، چنین پوششی مزایای زیادی دارد. یعنی: طول عمر. پس از سال ها، چمن بالکن رنگ و شکل خود را از دست نمی دهد.
  2. در هنگام تغییر شرایط آب و هوایی ساختار خود را تغییر نمی دهد. پس از باران، به سرعت خشک می شود، در یخبندان و آفتاب خرد نمی شود.
  3. ایمنی و سازگاری با محیط زیست. پوشش با کیفیت بالا مواد سمی و سمی را منتشر نمی کند، واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند.
  4. سهولت نگهداری. تنها چیزی که برای تمیز نگه داشتن نیاز دارید یک جاروبرقی و یک پارچه مرطوب است. اجسام در حال سقوط را نرم کنید.
  5. یک حس خوشایند در زیر پا، یک اثر ماساژ ایجاد می کند که تأثیر مثبتی بر رفاه و خلق و خوی فرد دارد.
  6. قیمت قابل قبول امروزه چمن مصنوعی خیلی گران نیست، علاوه بر این، چمن مصنوعی در بالکن نه تنها بزرگسالان و کودکان، بلکه حیوانات خانگی را نیز خوشحال می کند. گربه ها و سگ ها دوست دارند در یک روز آفتابی از آن لذت ببرند.

 تنها عیب چنین کفپوشی این است که می تواند در زیر نور خورشید بسیار گرم شود که باعث ایجاد ناراحتی در استفاده می شود.

ساختار و انواع چمن مصنوعی

برای انتخاب درست، هنگام خرید پوشش چمن، باید با ساختار آن آشنا شوید. برای امکانات ورزشی بزرگ، بسیار مهم است که چمن بارها را تحمل کند و ظاهر تا حد امکان به طبیعی نزدیک باشد.
 برای داخل خانه، چمن مصنوعی به صورت رول با عرض 1 تا 4 متر تولید می شود. کمتر متداول است، می توانید پوشش کاشی شده 50 × 50 سانتی متر را پیدا کنید.
ترکیب مواد پلیمری مقاوم است. پلی اتیلن این فرش پارچه ای با الیاف کشسان است. کودکان به دلیل نرمی آن را دوست دارند، بنابراین اغلب در زمین های بازی استفاده می شود.
 یک اشکال قابل توجه افزایش درجه لغزش است. تشک پلی اتیلن لغزنده است مخصوصاً هنگام بارندگی پلی آمید به ندرت برای بالکن استفاده می شود زیرا ساختار سفت و سختی دارد. برای تشک درب عالی است. برای پاکسازی کفش از آلودگی استفاده می شود.
 تشک پلی آمید سخت تر از بقیه است.پلی پروپیلن پوشش دارای الیاف با سختی متوسط ​​است. چمن پلی پروپیلن در برابر سایش مقاوم خواهد بود. اغلب در مکان های شلوغ استفاده می شود: مراکز خرید، مغازه ها. ارتفاع فیبر متفاوت است.
می تواند چند میلی متر و گاهی تا 10 سانتی متر باشد.پایه ای که تیغه های چمن به آن وصل می شود لاستیک تقویت شده است. بسته به مقصد می تواند جامد یا با سوراخ های کوچک باشد.

سوراخ ها در مناطقی قرار می گیرند که لازم است آب به داخل زمین برود. مزیت چنین چمنی این است که می توان آن را آبیاری کرد. اگر چمن مصنوعی مکمل کاشت های زنده باشد یا فقط نیاز به تازه کردن فرش در هوای گرم دارید، مناسب است.
 پلی پروپیلن مقاوم ترین در برابر سایش ویژگی های انواع چمن برای بالکن تبلیغات تشکیل کف چمن مصنوعی آخرین مرحله در طراحی بالکن است. برای انجام این کار، پایه را آماده کنید (در صورت لزوم تمیز کنید، ترک ها و برآمدگی ها را بردارید). انواع مختلفی از پوشش چمن وجود دارد.
هوشیار. مناسب ترین کف برای یک اتاق کوچک. شما باید مواد نورد را بخرید و به سادگی در اطراف محیط بالکن قرار بگیرید. چمن غیر پر شبیه سازی شده به چمن واقعی نزدیک است. دارای الیاف ظریف است، کاملاً با طراحی مطابقت دارد. کفپوش غیر پرکننده به صورت رول عرضه می شود. چنین چمن مصنوعی برای بالکن روی زمین مناسب نیست.
 این بهترین گزینه برای محوطه سازی ورزش و زمین های بازی است. قلمرو از قبل تراز شده، فشرده شده است. ماسه ریز به صورت یک لایه نازک روی فرش پخش می شود. این برای افزایش مقاومت در برابر سایش ضروری است. گزینه نیمه پر برای زمین های بازی مناسب تر است. عمدتا در استادیوم ها، زمین های فوتبال استفاده می شود.

 منطقه با دقت آماده شده است: تسطیح رول ها رول می شوند و لبه ها را تنظیم می کنند. مخلوطی از ماسه با دانه های لاستیکی روی چمن ریخته می شود. این باعث افزایش کشش کف پا در طول می شود





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: